duminică, 26 martie 2017

Maria Mateescu — Marşul pentru viaţă Ploieşti (VIDEO) şi mărturia mea personală

Dragi prieteni, 
Am participat astăzi, 25 Martie 2017 la marșul pentru viață împreună cu o parte din familia mea. În urma cu 31, respectiv 29 ani am rămas însărcinată intr- un moment foarte nepotrivit : eram diagnosticată de Spitalul Fundeni cu ciroza hepatica si cu varice esofagiene. Medicii au insistat sa fac avort și m-au considerat inconștiență de riscuri. Aveam deja o fetiță de 5 ani. Am preferat să- mi risc viata pământească decât pe cea veșnică și am născut normal o fetita care are 30 ani, perfect sănătoasă iar eu nu am pățit nimic. 

Când avea 1 an si 3 luni am rămas din nou însărcinată. Acum boala mea se agravase și mai mult dar m-am încrezut din nou în Domnul. Medicii spuneau ca am înnebunit, soțul meu fiind cadru medical! La 7 luni de sarcină am avut hemoragii foarte mari dar după o luna de spitalizare am fost operată în urma unei a doua hemoragii masive. Pe masa de operație am fost aproape pe moarte. Soțului meu i se spunea sa se aștepte să mă piardă pe mine și copilul pentru ca nu reușeau sa oprească hemoragia masivă cauzata de ficat. Dar ultimul cuvânt a fost al Domnului. După încă o luna de spitalizare m-am întors acasă cu un băiețel de 2,300 kg.  Acum are 28 ani.

 Amândoi copiii sunt credincioși, sănătoși și amândoi sunt arhitecți. Iar eu am fost vindecata complet, spre mirarea tuturor medicilor. Pentru că vindecarea a fost treptată, am fost pensionata de boala, lucrasem 7 ani ca educatoare. Astfel mi-am crescut copiii stând  acasa si conjuncturile vieții au făcut să  fiu promotorul și creatorul  (împreună cu soțul meu) a unei asociații caritabile în urma cu 18 ani care este activă, având 8 salariați.  Slavă Lui Dumnezeu! El mi-a păzit viața, m-a vindecat, copiii au crescut și am ajutat mii de familii sărace, copiii și 52 de studenți săraci, pe termen lung. Iată ce minuni face Domnul Dumnezeul nostru. Slavă sa fie numai a Lui!

Va trimit filmul facut de mine la mars, Dumnezeu să vă binecuvânteze! Să luptăm pentru a împiedică stricarea omenirii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu